söndag 17 januari 2010

Våran säng!!!!





Vårat sovrum ser ut så här med en sängstomme första gången vi har en riktigt säng enligt mig :D innan sov vi bara på madrasser som var lite poppis för några årsedan då man inte skull ha någon sängstomme utan bara massa lager madrasser.
Men nu fick vi denna fina sängstomme som mina släktingar skulle slänga ,men för oss är dte guld värd och fin :)
Vi sover gott i dne o det är skönt för min rygg nu när man är lite högre upp nä man ska lägga sig ner o gå upp.
Dessutom när man har foglossningar o inte kna röra sig i sänen när man lägger sig ner så har jag kommit på ett knep man kan dra sig i sängstommen för att vända sida på kroppen.det kunde jag inte utan denna sängen :)
Perfekt :)

Jätte roligt att jag fått så många komentarer om vårt hem.Trodde ni glöm mig ;)
Ska svara så snabbt jag hinner :)
Har ju en till blogg med privat livet. http://svartrott.blogg.se

Hade bra !!!
Kramar.

Inga kommentarer: