torsdag 17 september 2009

Shopp.

Hej kära bloggvänner!!!!

Jag lägger ner denna blogg nu och har bara kvar min privata blogg http://idakettil.blogspot.com ,känner att jag inte har tid eller orkar med denna blogg längre sedan ärjag medlem på styleroom nu isätllet tycker om den bättre än blogg just nu.
Men tiden med er har vart toppen och alla komentarer man fått har vart så kul så jag komma sakna alla goda komentarer så klart:)
Vi ses på styleroom knakse ;)
Jag heter blomsterknoppar där oxå ;)
hade bra.




4 kommentarer:

Britt sa...

Hej! Vad tråkigt att du lägger ner bloggen, den har varit så fin, med mycke fint du gjort. Har du någon direktlänk till din andra så man kan besöka dig där?
Ha de gott vännen så ses vi nog på den andra.
Kramiz Britt

LEVA MED FEM BARN sa...

Hej
Ja det var tråkigt men då får jag titta i den andra du visar ju så fina bilder jämt.

Lycka till med nya bloggen och kram från Maria.

Angels, roses & white homes sa...

Hej! NEJ så tråkigt att du lägger ner!!! Åh jag vill följa dig på den andra då! ha det gott vi hörs säkert mera kram

PAMBIWARA sa...

How do you do. Blog good.
www.pambiwara.blogspot.com
thohir