söndag 2 augusti 2009

Stadsparken i Borås.

Här kommer yttligare lite fina bilder av våran fina stad Borås :)
Kan ju inte bli för mycket av det.
Update:
Just nu ¨håller jag på med ett projekt som betyder få iordning på alla våra garage saker som vi flyttade från vårat förra garager som vi hyrt tills nu för vi inte fått plats med dom saker.Tror ni vi har mer plats nu efter 1 år i huset?Näää.
Jag blir galen av alla saker.





















Vid viskan i stadsparken.
Den vackra kvinnan med former.
Ettkort påmig i statdsparken vid lekplatsen. Kul för er bloggare och se vem bloggaren är oxå :)

2 kommentarer:

Britt sa...

Vilka vackra blomsterbilder som alltid. Jag har iaf bestämt mig att jag vill ha en staty i min trädgård till nästa år, men hur den skall se ut vet jag inte ännu. Har sett så mång fina i alla trädgårdar vi varit på i sommar.
Kul att få ett ansikte dig. Dottern din är ju så söt. Hur gammal är hon?
Ha en skön dag
Kramiz Britt

Hanna sa...

Så fina bilder du tagit i Borås. Vackra blommor. Roligt att se hur du ser ut också.
Hanna