tisdag 18 augusti 2009

Silver,svart o vitt.

Isovrummet valde jag att inreda med silver,vitto svart och jag tyckte färgkomination blev lugn,fräch o harmonisk.Får va så ett tag här nu ;)
Just nu så ska jag ta bort lekrummmet som Wilma nu har istället måste jag flytta upp kontoret igen så Peter kan ha sina alla taxisaker där inne och sedan vill jag att hon ska förstå att hon har sitt egna rum och det är bara ett.Annars såspringer hon emmlan båda rummen och slänger ut sakerblir ju mer jobb för mig då.Såfår se hur detta blir,får resa bort nästan etthelt barnrum med leksaker men det ärmycket skit man samlar på sig oxå.Så dom andra leksakerna får var nere i gästrummet i källaren får då kan hon leka där innen medans jag tränar o så serjag henne samtidigt.Perfekt ju :)





3 kommentarer:

Britt sa...

Vad fint du gjort i sovrummet. Det är roligt att förändra lite emellanåt,kan ibland att räcka med att bara ändra gardiner och överkast och lite nya fräscha blommor.

Fin höstbukett du gjort.
Ha de gott
Kramiz Britt

Angels, roses & white homes sa...

Så fint du gjort med det svarta och silver. Ja du tack vännen för din fina kommentar. Ja jag måste åka och handla in garn nu så jag kan börja med den! ha en bra dag kram

Rosa Hemmet sa...

hej! Fint du har det hemma och runt i kring... Är du florist? Ja nog är jag allt lite avis på dig... Det måste vara ett väldigt inspirerande yrke! :)

1000 tack för titten in till mig och för dina vänliga ord!