onsdag 26 augusti 2009

Lekrummet!!!

Jag vet jagändrar mig snabbt!!!!
Förra veckan bestämmde jag mig för att taupp kontoret igen till lekrummet men kom på att varför när ayah o wilma leker där inne i lekrummet jämt när man sitte ri köket o fikar?
Så jag behåller lekrummet dår jämte köket.
Men jag ångrar inte att jag tömde rummet ändå för vad mycket skit man slängde o röjde bort som inte behövdes där inne.Skönt var det iallfall!
Så nu ska jag måla om tre väggar vitt igen för dom är lite tråkiga i färgen efter alla lekäventyr där innne med bullklet o välling o pennor ja säg nått man inte hittar fläkar på där inne :)
Har man småbarn får man räkna ofta mdommålning i ett vitt rum.
Iallafall så ska jag ha en fondvägg med grönfräg den domförra ägarna hade i köket.Förjag vill ha lite liv i dettarum nu.Har ju så härliga gardin typ i grönt.
Sedan ska jag måla på Garderobs dörren med svart tavelfärg så wilma kan måla där istället :)
Smart smart.

Och med dom olika gardintygerna jag hade över ska jag sy två olika gardinkapppor som jag kan byta med efter årstid,och grön färg är en perfekt fräg för det är snyggt till alla färger nästan oxå ju :) Just denna skrikiga limegröns färgen.
Sedan ska jag sy lite docksaker till wilma med tygerna :)
Blir nog bra när det blir klart :)

Liten update från min tankeinspertionshjärna :S haha

Godnatt!

Inga kommentarer: