måndag 17 augusti 2009

Jag gillar alla färger....

Denna kaktusvaxt var lite rolig ,ser ut som en rädis som växer på den :) Lite söt är den allt.
Dessa kaffekopps formade glaskrukor är från Sia.Jag älskar dom och varamedöver allt får dom och jag tröttar inte på dom.


Visst är färger vackert i inredning det blir lite mer liv i huset när man piffar upp med en färg.Jag gillar piffa med turkos,röd,grön i alla olika färger,mörklila var en sådan färg jag gillad etill hösten innan men vet inte längre,guld o silver är alltid fint,gul o stark rosa går även bra medrikigt tjejrosa.

6 kommentarer:

Therése sa...

Ja, det var festliga kaktusar det där :-)
Och dom turkosa sia krukorna var ju hur fina som helst!
Kram Therése

corrina sa...

Jag gillar med turkost. Buketten var verkligen jätte fin. Kram

paula sa...

så snyggt det blev på hyllan
Hm jag vill ha denna soffan .......
vi köpte ny skinngrupp till rummet så då vill jag ha denna
hihi vi får se hur det blir
ha det bra
kramiz

LEVA MED FEM BARN sa...

Vad häftiga kaktusar

Nicklas sa...

Jätte fint gumman :) sandra.

corrina sa...

Det är inte klokt vad många som lider av samma åkomma. Kram