onsdag 12 augusti 2009

Hallen nymålad.-Del.1

Nu har jag målat klart lister o väggarna.jag är super nöjd.Blev så ljus o fint.
Nu ska bara dörrar bytas till vita o inköpas inredning till hallen o tavelväggen ska upp med mina nya ramar.Komma bli så fint!
Stilen blir gammlt o nytt.Jag gillar blanda som ny förståt.
Jag tröttarom jag bara har moderna saker eller bara gammla iallafall till detta huset.
Hade jag haft ett gammlt rött hus med vita knutar had ejag kört gammal stil o hade jag haft ett nybyggt modert funkishus hade jag ju köprt på bara modert.Men nu har vi ju ett hus från 70-talet och du tycker jag det passar allt blanda lite.



Målade även dörren oxåeller liseter runt om iallfall.Dörren ska målas när jag köpt färgen.



Ser ni skillnade på listerna runt dörren.Gult o vitt? Behövdes iallfall målas.

Inga kommentarer: