tisdag 4 augusti 2009

Hall målning.


Jahaaa,här fick jag ett ryck och började maskera lister för ska måla väggaran vita i hallen men där räckerna sitter till trappan ska jag inte måla vitt utan behålla det begie för att man ska se djupet ner till trappan.Tror dt kan bli lite annulunda men häftigt.Eller jag vet inte.Men ska testa o se iallafall.Sedan återstr detom jag ska måla det vitt oxå.Man måste ju våga chansa lite här i livet oxå.
Sedan vill jag byta ut dörrana i hallen till vita o jag har två o byta ut.har ekdörrar nu dom där gammla från 70-80 talet.Igentilen har jag tre dörrar men men dörren till wilmas rum är en dragdörr och den orkar jag inte byta,får va så nu när hon liten tjej.Hon är ju fortfarande bara nästan 2 år :)
Så efter målningen blir inredningen personlig med inslag av modert o gammlat.
Jag gillar blanda stilar,blir mer liv i rummet då.vad tycker ni???
Sedan när man kommer in vill jag ha svart klinker.men kan nog ta sin tid innan man får tid till det;) NI vet hur dte ärmd mycket jobb ,plugg o barn :P

hade bra kramis

2 kommentarer:

FEMBARNSMAMMANS BLOGG sa...

visst är det fint hela deras trädgård har massa sådant fint.

paula sa...

mm det är så gott med blåbär och svamp
ha det bra
kramiz