onsdag 10 juni 2009

Sommarfint!

Var och köpte två nya zinkkrukor för 10 kr st som jag sätte på trappan och så tog jag bort lyktan och sätte vid bordet jämte trappan.Blev bättre att få bort den stora lyktan nu på sommaren.Ville ha lite blommor istället som frächa upp lite.
Sedan köpte jag en ny hängapel/kruka för 40kr på en utförsälning.Hade den vita plats fula apeln innan.Så det blev mycket finare med denna nya :)
Min sambo klippte även häckarna runt om huset men här har ni en bild på den som är utan för trappan ,men vill ha bort den vilket inte sambon vill.Så det får väntas med.Vill ha lite mer öppet så man kan se när Wilma kilar sin väg och vart när man inte fått på sig skorna ;)

Ny hängkruka och så fick lyktan sin plats här istället.

Nya blommor på trappan.

9 kommentarer:

Angels, roses & white homes sa...

Så fint du har gjort. Åh längtar tills vi får ett nytt hus jag med så att man påta i trädgården! Ha en bra dag! Kram Christa

Malin Makhzomi sa...

fint.. ni har inte funderat på staket ? det ska iaf jag ja när vi skaffar hus ;) slippa oroa sig hehe .

Angels, roses & white homes sa...

Hej Åh tack så mycket för din fina kommentar. Jo vi bor i lägenhet nu men hus blir det ju sen när båda får fasta jobb, innan dess törs man ju inte köpa hus om man ska ha lån och så. Du!! Jag har en tävling där du kanske vill vara med. Ha en fin kväll kram Christa

paula sa...

så fint ni har det hemma hos er
hm ibland längtar jag till hus och trädgård
ha det bra
kramiz

corrina sa...

VAd härligt att få göra ntt men vänta, ser jag att solen skiner hos dig? Här har vi bara grått och regn. Kram

Inredningsbloggar sa...

Vad fint du har fixat till det. Fina krukor

Kram
Åsa

Snuttan sa...

ohh glömmde logga in som mig

kram
Åsa

Britt sa...

Vad sommarfint du har gjort med krukorna på trappan. Tråkigt när säljare säljer hus och inte talar sanning, det tar så mycket tid och energi till att strida och få sin rätt. Har varit med om det själv en gång. Badrummet ser mysigt ut på bilden.
Ha en skön törsdag
Kramiza Britt

Britt sa...

Hej vännen!
Ville bara kika in och önska dig en trevlig och skön helg. Hoppas det är bra med dig. Här regnar det för full.
Ha de bra
Kramiz Britt