torsdag 25 juni 2009

Kära vänner!

Hejsan på er!

Vilket underbart väder vi har fått nu hoppas det håller i sig länge så vi kan bada och sola.
Jag kan inte lägga in bilder längre för min kamra har slutat fungera så måste köpa en ny men det får bli en annan dag just nu är dte mycket som har hänt i vårat liv ,tyvärr.Massa tråkig saker.Men så är livet!!!
Får försöka hitta positiva saker o tänka på endå för dottern skull så hon inte märkar av det tråkiga :)
Försvinn itne från min blogg jag håller koll på er endå fast jag inte komma vara så aktiv i min blogg. Hoppas kunna skaffa mig en kamra snart möjligt.
Måste ha en innan vecka 28 iallafall.
Hade bra.
Kramar Ida.

1 kommentar:

paula sa...

känner med dig
det kommer tider då det händer tråkigheter i ens liv
håller utkik när du kommer tillbaks
massor med kramizar till dig