söndag 14 juni 2009

Fix o don i trädgård.

Efter:Med högre växter och sten som dekoration.

Före:Planterade lite längre o mindre blommor i dessa höga krukor.
Nya blommor här på trappen.
Kantmuren börjar läggas bit för bit nu.40 kr per sten på byggmax.
Lekstugan är målad och klar även detta av Peter för han är så pedant när det gäller sådana här jobb inte städning i hemmet då ;)
Fcik tomatplanta av farmor o farfar.Snällt!
Köpte dessa fina och ställde på trappan känns väl välkommande nu?
Gjorde om lite här oxå.
Dessa sätte jag upp under carporten i mörkret behövdes lite liv där.
Vi fick upp dessa fula pelare med lite kraft ;)

6 kommentarer:

paula sa...

så fint ni har det hos er
ser ut att ha jobbat bra idag
och lilltjejen har hjälpt till ser jag
ha det bra
kramiz

corrina sa...

Vad duktiga ni har varit och så fin säng ni fått. Kram

paula sa...

haha ja de är för härliga de små när de skall hjälpa till.
mina barn var oxå med och skulle hjälpa när de var små. Nu är de snart vuxna men vi har härliga minnen .
Ha det bra kramiz
här skiner solen:)

Angels, roses & white homes sa...

Tack snälla söta för din kommentar. Ja visst är hello kitty saker gulliga, det ska barn ha! Du har väl inte missat min tävling?? Du kan ju nu ha chansen att vinna tårtan! OM DU vill förstås. ha en bra dag Kram Christa

Therése sa...

Mysiga växter överallt, härligt ;-)
Vilken jättefin utdragbar säng du fått till din dotter, har nåt liknande till min son!
Ha en bra dag!
Kram Therése

Inspirera Mera sa...

Vilka fina planteringar du har gjort!
Kram Sandra