söndag 28 juni 2009

Barnrums tankar....

Jag har funderat nu i flera veckor på hur jag vill ha det i Wilmas rum till hösten.
Så såg jag att dom hade en fin fondvägg på Rusta för 39 kr med olika söta väskor på.Hade passat Wilma perfekt hon älkar gå runt med väskor och då hade stilen blivit modernt i hennes rum men så tänkte jag om lite iställer får hon ha ett rum med mer modern stil och så ett rum med gammaldags känsla.Så tröttar man nog inte lika snabbt.
Utan kan pyssla med gammla ting och sånt fint i ena rummet sedan köpa nya modern fina saker till det andra rummet.tror det komma bli en bra kombination med wilma och mina fynd på loppisar hit å dit ;)

Så i höst får hon flytta tillbaka till det mindre rummet där hon får sova i sin egna växarsäng och så ska det bli mycket vitt där inne krukor vita,väggar vita,möbler vita och så vidare :) Komma nog bli super fint när dte blir klart.Kasnke ska smyg starta redan idag :P? Då får nog min man panik på mig dock ;) haha.

Nu fick ni läsa lite av mina tankar i mitt huvudet så här års.
Hade bra gott folk!!

1 kommentar:

corrina sa...

Vad spännande att se resultatet. Kram