torsdag 7 maj 2009

Lekstugan halvfärdig.

Väggarna här inne och ute ska målas om till vitt,sedan ska lite brädor bytas och ett nytt fönster ska dit.Så det är lite små fix att göra.
Kort från sidan.Plattorna har jag inte lagt klart ännu.
Lekstugan.
Gungställning,lekstuga och sandlåda.

Nu är Wilmas lekstuga på plats och hon är helt överlycklig för detta.
Men den är inte klar på långa vägar och sandlådan ska få ny sand och grävas ner lite.Sedan är det en perfekt barnvänlig trädgård efter detta :)

7 kommentarer:

♥En 2barns mamma♥ sa...

Vad söööt lekstuga! Blev ju jättebra!

Madicken sa...

Ohh, så söt lekstuga! Jag drömmer om en lekstuga till mina barn...

Gungstolen är köpt på Kids Corner i Kristianstad. Jag vet tyvärr inte varifrån den kommer, men du kan ju prova att ringa dit och fråga vilken leverantören är.

MVH
Victoria

paula sa...

hihi inte fatta jag att du var florist
så dum är jag
hahaha
min bror är florist och han gjorde min brudbukett .
ha det bra
kramiz

Sandy Dandy sa...

VAd fint!!!!

Britt sa...

Vilken fin lekstuga, hon måste vara överlycklig över den. Tänk vad roligt hon kommer att ha i den.
Vad duktiga ni är.
Ha en riktigt skön helg.
Kram Britt

SHOPPINGBLOGGEN sa...

Åk till Ullared det är där jag varit.

SHOPPINGBLOGGEN sa...

ungefär 3 mil utanför Borås och en mil innan kullaberg ett dansställe i Överlida.