torsdag 14 maj 2009

Inte så vackert!

Kontor och Gästrum.

Detta rummet blir utmärkt att ha i källaren om man då har gäster över natten så får dom egen toa/dusch på samma våning så slipper dom gå upp.Vilket är perfekt för dom och oss.
Blir alltid så när man har grillkvällar att folk inte orkar ta sig hem och kna då sova här.
Denna sängen har även invigdes av mig o min dotter härrom natten varken jag eller hon kunde sova för Peter låg och snarkade så jäkla högt så vi fick inte en blund,så tog jag och virade in Wilma i hennes täcke och bärde ner henne och mig till källaren för att få en blund.Kan nog tänka mig att det komma upprepas att vi får sova där nere.Har försökt tvinga Peter att sova där nere i detta rum men han vägrar.
Till hösten ska jag måla om rummet vitt och fixa lite fint.Om jag får tiden över.
Har även planer på att renovera kök och toaletten där nere.

Sängen.
Stolen passar sänggaveln.Så bra att hänga av sig kläder där.
Plugg o arbetshörna.
Våra inte så städade bokhyllor.

Inga kommentarer: