fredag 22 maj 2009

Dom underbara böckerna.


Nu är min hylla uppsatt som är en enkel vit hyllplan från Ikea i vitt.
Sedan har jag köpt dessa sletna gammla böcker på loppis för 15 kr för alla och den fina lycktan för 10 kr på loppis.
Sedan målde jag en lekakruka med vitfärg och sedan tog jag en gammal sleten trästol som jag sparkade sönder i småbitar.Och dessa bitar som blev över målade jag vita sedan slipade jag på träbitarna för när färgen hade torkat sedan skrev jag med textpenna i fin text lite olika ord som betyder för mig personligen.
Tycker dte blev jätte fint.
Hel nöjd.

5 kommentarer:

paula sa...

det ser jättefint ut
ha en bra helg
kramiz
håller med rosor är underbara

corrina sa...

Oj vad fyndigt å så fint det blev. Kram

StompinSister sa...

Jättefint verkligen! Gillar idén med träbitarna.... får jag nog lägga på minnet och härma dig lite :-)

paula sa...

såklart du skall stå brud och du skall göra din bukett själv ,har bara sett lite av vad du kan men jag "se" din brudbukett ..............
ha en bra lördag
kramiz

sandra bitch sa...

hahaha ;D