onsdag 27 maj 2009

Dödskallar.


Dessa grythandke o lapp köpte jag för 20 kr på City Fristad.Billigt.
Tänkte testa ha dessa i min svarta inredning i höst.Kan piffa upp detta tråkiga kök :( Vill totalrenovera men som sagt med studiebidrag kommer man inte långt just nu.Så jag tar det när jag är färdigutbildad!

Jipppiii på fredag drar vi till stugan och då ska jag koppla av ,gå på loppisar i hallans län.Rolgit kul med andra än bara västra göta land.Sedan gekås på lördagen.
Så härligt komma iväg till stugan och andas ut.
Ska ta lte kort på stugan så ni får se hur fint vi har :D
hade bra gott folk.

5 kommentarer:

corrina sa...

Å vad jag skulle velat göra samma resa som du. Kram

Snuttan sa...

ja ibland får man vända på pengarna.

ja längtar till du visar korten på stugen er

Kram
Åsa

JASMINEN PÅ LANDET sa...

Hej
Vilka fina grytlappar dom skulle min ena dotter sett.

paula sa...

åh vad man skulle vilja ha en stuga att åka till och koppla av med allt arbete som givetvis finns att göra där
ha det bra
kramiz

sofia sa...

vart har ni stuga?
vi har i apelviken, det är det bästa stället man kan åka till!!

men p.g.a. bröllopet o allt så har jag knappt varit där ännu iår, förutom i påsk.. men snart så blir det att åka dit igen!

ska bli kul o se dina bilder därifrån!

kram sofia