söndag 19 april 2009

Sommar sedan näst in på vinter.

Idag har det blivit vart i trädgården och fixat lite fint. Har planterat persilja och gräslök vid landet utan för köksdörren inte helt fel ;)
Sedan satt upp en ny balkong låda jag fått av morfar o anita.Tack snälla!
Sedan fick jag en träpall morfar hade gjort till mig som jag satte lite blomsterkorgar på.Jätte fint blev det!
Sedan klyvt ved med ev vedklyv det var roligt :)
Den fina pallen gjord av morfar.
Fin balkonglåda i smide.
Planterat kryddland.
Ändrat plats lite.

6 kommentarer:

idakettil sa...

jag ska ha säck tyg eller mossa till balkonglådan ;) INte som jag har nu :D mvh Ida

paula sa...

så härligt när vädret till låter att sätta ut blommor
ha det bra
kramiz

corrina sa...

Härligt att ha donat ute, det har inte jag gjort än. Har tagit fram 2 stolar ovh ett bord men skall göra mer.

Angels, roses & white homes sa...

Hej! Åh så fint det ser ut. Härligt att få hålla på nu i trädgården och plantera en massa saker. Hoppas helgen varit bra. Kram Christa

Angels, roses & white homes sa...

Hej! Tack ja barn älskar ju att leka te och kaffe bjudningar hihihi. Man kan ju alltid göra en bytes affär kanske? Har gjort så med andra bloggare! Ha det bra. Kram Christa

Angels, roses & white homes sa...

Hej igen! Hahah ja du det var en bra fråga. Jag älskar ju inreding, rosor, spets mm. Är en riktigt romantiker. SÅ jag vet inte kom med ett förslag själv så får vi se det. Jag bytte en bakelse (mindre) mot målade hjärtan som Pia med mitt måleri gör så det kan vara nåt man gör själv. Kan ju vara kul! Vi löser det säkert om du vill ha en tårta. Maila gärna mig med förslag vännen! Kram christa