onsdag 1 april 2009

Loppis prylar.

I söndags bar det av till loppis i Sandared skolan.Roligast på länge!
Allt detta för 100 kr och mycket mycket mera.Dockvagn i skinn för 5 kr,spel och massa annat kul.
Hade bra gott folk!!!
fin stor tavla till min samling i vardagsrummet. 20 st.
stor vedkorg. 20 kr st.
två nya ljushållare i glas som jag redan hade två av.
en liten vit vas till min samling.
ljushållare vita,en trä ljushållare.
glasburk med lock.
ljushållare o en blå vas.
En vit vas med fina rosor so dekoration.
servetthållare till altanen till bordet i sommar vid grillning,rosa vas,rosa ljushållare.
ljuskrona i smide
Skidskor till dekoration och till wilma när hon blir lite större ;)
Ljushållare til kronljus.
Ljusstakar.
Ljushållre.
Fin fin.
Två tavlor.
Ljuslykta med en tomte.Gulligt.
Fruktfat i glas.
En skål med lock och ett glas med lock ser dte ut som :)
tre kyddburkar,en sockerskål,en mjölkkanna.
Två koppar,en mjölkkanna,en godisskål.
Hängare som ska målas vit

5 kommentarer:

corrina sa...

Oj det var mycket fint du fick för pengarna. Hmm undras om jag kunde få nått för allt jag vill bli av med. Jag vill rensa ut allt nu.

Angels, roses & white homes sa...

WOw vad mycket för så lite pengar! Det kallar jag för fynd hihi. Ha en bra dag Kram Christa

Snuttan sa...

Tack för komentaren på min blog
Vad du har fyndat mycket fint

Kram
Åsa

MiaMaria sa...

Hej!

Här har det handlats en massa fina saker!!!!!vilka fynd!

Tack för titten//MiaMaria

Angels, roses & white homes sa...

Hahha japp det är skit bra. Ja oftast när dom springer bort är det nog svårt att få hem dom igen. Vi hade en katt som aldrig heller kom hem, eller ja det var ju mammas och pappas då men ändå. Dom är ju en del av familjen så inte så konstigt att man saknar dom! Tänker ofta på personer som tar sommarkatter osv hur dom har hjärta att bara skita i dom sen. Ha det bra själv vi hörs mera kram Christa