fredag 10 april 2009

Lite shopp på lopp.

Korgen för 45 kr.
Dom nya gardinerna.
Idag på e-m drog jag o tösen in till Borås stad för att åka till lekborgen med henne ;) Men på vägen så åkte jga frbi Geting loppis och hittade en korg för 45 kr,den blev min snabbt.
Har alla tidningar där i som ska till tippen.Perfekt slippa ha dom i fula röda ica påsar.
Och på knalleland köpte jag två längder till Wilmas fönster ett par rosa lite mörka gardiner på Kid för 34 kr längden,billigt.

Projekt på gång efter påsk!
*Sängen i lekrummet ska ner till kontoret som jag ska fixa i ordning ,sätta upp hyllor och måla vitt ifall jag orkar mig på.
*Bära in en del leksaker från Wilmas rum till lekrummmet för att sedan göra ett "mini kök" till Wilma i hennes rum.
*Måste måla hallen i källaren vit,när jag får orken o tiden.
*Blommor ska planteras i landen i trädgården.
* Köpa utemöbler och inreda på altanen när dom är köpta.
*Byta ut marmobordet till ett mindre vitt trädbord.Som inte är så barnfarligt.
*Sätta upp en kapp för bardisken så det blir som en garderob där istället eller en koja till Wilma ;) Låt fantasin flöda.

PS: Det kommer in roligare inlägg i kväll med nya planteringar med inneväxter.

GLAD PÅSK GOTT FOLK!!!!!!!!!!!
Massa kramar.

2 kommentarer:

corrina sa...

Vissst är det en särskild känsla att skriva skall göra lista för när man får bocka av så är det helt underbart. Det är det jag gör nu. Kram

Gammalt o nytt sa...

Kanon billiga gardiner du fyndat!
Åh min lista med skall göra blir bara längre och längre..men det är så otroligt skönt att få bocka av..ler
Kram och ha en otroligt skön påsk/Irene