söndag 26 april 2009

Hel nöjd efter loppis/marknaden.

Idag klockan 09.00 stod jag o dottern och köa med alla andra på loppisen i Frufllan tills dom klippte repen 09.30 och alla folk sprang till borden med prylar för att göra sin fynd jag hade dock inte så brottom eftersom magsjukan låg i luften hos mig så tog det i min takt idag.Men jag fyndade jag oxå och jag var helnjd med mina kap en anning dyrt för att vara loppis för en del saker man full pris i butik hade vart dyrare så får vara nöjd med min isats.Iallafall så vart den unga kille och tjejen snälla när det gllde priser ;) Fick ge för en efterlängtad staty för 10 kr bara men ej bild men det kommer i veckan.

Bordet nymålat i vitt.
Farmor målade detta ekbordet vitt till mig som är Mimmis gammla.Blev jätte bra.Känns som att det andra bordet tog så stor palst plus barnfarligt.
Denna för 10 kr satte upp den i köket iställer för ljushålleren.Blev mycket bättre.
Ljusstakar i glas för 30 kr.
Ljusstake i fattigmanssilver för 20 kr.Lite dyrt för loppis.
Två fina lyktor för 30 men 20 igentligen eftersom han inte hade växel ;) Ville ha dom så nöjd endå.

2 kommentarer:

paula sa...

så mycket fint du har fyndat .roligt
ha en bra dag
kramiz

Angels, roses & white homes sa...

Hej! Ja du Maria har mycket fint. Väggorden har olika priser. Så du kan gå in på http://www.djungeltrend.com

Där har du hennes mailadress det är bättre att man tar kontakt med henne direkt.

kram