fredag 24 april 2009

Havskänsla i utvalda saker.

När jag låg i magsjuka nu igår så fick jag ett städryck och bytte även ut all inredning i badrummet och kom fram till att i badrummet där uppe ska jag ha havstema hädan efter om jag inte nu hinner ändra mig.
Vart hittar man inte en trasmatta om inte på båten?
Ett fiskeskjul och granar som är lite brända med sot plockade jag för några årsen när jag o killen var nykära nere vid havet,så dom hänger med ännu.
En grästorva hittar man alltid någon stans vid staranden.
Det kändes lite picknick över dessa söta små flaskor och det måste man ju ha vid havet en hel dag ;)
Murgröna för att få in lite grönt.
Stenar och rep hittas alltid nere vid en strand eller hav.

2 kommentarer:

Snuttan sa...

Underbart fint

Kram
Åsa

JASMINEN sa...

Låter bra med havstema nu inför sommaren.
Blä för magsjuka krya på er.