onsdag 22 april 2009

Havsinspererat.

Ett välarbetat aranegemang gjort av mig med havsinsperation och även så är det ett gammalt redskap i denna dekorationen oxå som hittades vid havet på ängen.Passar bra att ha den i dekorationen.
Ett gammlt redskap rostigt och vackert som min morfar hittat vid havet på en äng och tyckte den passade bra som tavla :)
Fyr som en en ljuslykta och även en båt.
Havsmås som står på en träpelare och fina havssnäckor plockade i Varberg.
Den fina bad damen :)
jag har alltid tyckt det ser så tråkigt ut här så då la jag lite hus o hem tidningar här som är nära och bra till toa och bastu :) Perfekt ju.

4 kommentarer:

corrina sa...

visst är det fint med hav, fyrar, snäckor jag tycker att det inger ett visst lugn, varför vet jag inte. Har samma fyr som du. Kram

Hulda sa...

Hej!
Verkligen fint med havsinspiration! Min favorit blev måsen på sin pollare och snäckorna nedan! Och gamla brukssaker, vackert att sätta upp på väggen! Jag har själv sett en sån där lång såg i vårt stall, undrar vad gubben säger om jag tar in den? Jag tror själv att det skulle blir snyggt på våran vita vägg.
Ha det bra!
Hulda

paula sa...

oj så fint
ja du kan tänka dig att man blev mätt innan man börja äta av eftrrätten så mastig var den
ha det bäat
kramiz

monica sa...

Vad kul att du länkar! Själv vet jag inte hur man gör sånt. Har fullt upp att lista ut hur facebook fungerar. Skulle vara bra om jag vore lite mer teknisk. Har du förresten varit på loppisen i skene? skulle passa dig bra.
ha det gott!