fredag 10 april 2009

Blommorna så här års är ljusen i husen.....

Dessa små söta glas i fattigmanssilver är köpta för 20 kr /st på presentknallen i Knalleland. Tips från http://linashus.blogspot.com/.
Dessa planterade jag och satte dom fina text tavlorna i som jag köpte för 5 kr/st på Coop Bygg.

Fint på köksbordet.
Fint med grönt till tallrikshylla i köket.
Planterade i denna söta till Wilmas fönster.
Blomgrupp med fetbladiga växter på soffbordet.
Doftblomma på pedistale och en bukett blommor på under hyllan.Fint.

Platerade ihop två små murgröa och satta i samma kruka som u står i sovrumsföstret.

6 kommentarer:

corrina sa...

Du tycker mycket om blommor ser jag, fniss. Själv längtar jag till att sätta ut mina pelagoner så det blir mer plats inne i fönsterna.

paula sa...

så fint du gör det runt dig
ha en glad påsk
kramiz

Gammalt o nytt sa...

Kanon fint med alla blommer!!
Vill önska dig en otroligt fin påsk helg med mycket sol..
Kram Irene

paula sa...

skickar lite paj till dig hihi
tack för att du länkat till mig
så roligt :)
glad påsk till er
kramiz

Daniel sa...

Så gröna å fina!

Vad e hemliga receptet??

Snuttan sa...

såå fint

Kram
Åsa