tisdag 17 mars 2009

Vit färg går åt!

Jag och min man har planer på att ta bort all panel i bodegan och sedan måla väggarna vita så man slipper den där bodegkänslan,vi vill ha mer stilrent här nere.
Ett annat stjäl till att panelen ska bort bara för den drar åt sig fukt så besikningsmannen eftersom det inte är något lufthål nertill.
Sedan måla taget vitt oxå fast där uppe behåller vi panelen.
Mysigt med tända ljus på kvällarna.
HIttade denna i ett förråd hos oss så tog och måla den vit iställer för att den skulle vara skriklila som den var.

5 kommentarer:

JASMINEN sa...

ja den köksklockan gillar jag skarpt lockeryd har mycket fint.

Roses & angels sa...

Hej! Åh det skulle vara snyggt med vita väggar! :-) Panelen behöver man ju inte ta bort. Har sett flera som har vitmålad panel, det är skit fint tycker jag. Hoppas allt är bra med dig! Kram Christa

Sandy Dandy sa...

Är ju en sån pedistal vi hade!! Nu har mamma fått tillbaka den för vi hade inte plats för den!

Gammalt o nytt sa...

Pedistalen blev kanon!!
Hoppas att du har haft en solig dag.
Kram Irene

Hjärtat Mitt sa...

Det ser nästan ut som hemma hos oss. Sen har vi hela hallen inklädd :(
det kommer att gå åt färg, när vi sätter igång :)
Har lyckats hitta en likadan snygg växthuskruka som du har. Blev jätteglad.

Kram Mari i Marieholm