fredag 13 mars 2009

Lite ändringar och ny målat.

Och så denna stolen blev ommålad till vit,inte riktigt så shabby längre dock :( Men våran dotter drog av hela tiden målar färgen som var lös på stolen så det låg över hela huset så det blev en ommålning och nu står den dr orörd.Slipper man damsuga hela tiden.Praktiskt.
Så iställer satte jag dessa vita fina ljusstackar på denna hyllan som jag fick av svärfär.Sedan fick jag en till som jag sätte nera på öppnaspisen.Så nu har jag 5 st sådana här ljusstackar.Men så fina och dom lyser upp med 3 ljus.Perfekt.
Jag har nu sätt dom silvriga ljusstakarna på hallbordet och sedan det vita runda ljuset på ett glasfat istället.Är nöjdare!

På lördag blir det gärdhem med min dotter så kan männen i huset sova ut eftersom dom jobbar natten.När jag skriver männen så menar jag Peter och katten Snurran ;) haha.
Kramar till er alla!!!

5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Så fint du fixat till det! Kram

Gammalt o nytt sa...

Å kanon fint!!
Har en stol som färg lossnar på..tar nog och målar den jag med..ler
Kram Irene

JASMINEN sa...

Så vackert dt är med ljusen när de är tända.

Snuttan sa...

Så underbart fin

Ha en bra helg

Kranm
Åsa

Catarina sa...

Hej!
Vilket fiint hallbord.
Det var också fint på hyllan med alla ljus och allt.

ha en trevlig helg//Catarina