tisdag 3 februari 2009

Välkommen in till oss!!!

Hallen uppe-Efter.
Hallen uppe-Före.
Bild på hur det blev.

Nu har jag rensat ut garderoben vid ingången sedan målade jag väggar och lister i samma färg som i hallen,tog bort dörren till garderoben så det blev öppet isätller nu,så folket som hälsar på lätt kan se vart dom ska hänga av sig.
Sedan är hatthylla,skoställ och spegel upp där inne nu.
Jag blev super nöjd,för nu fick jag mer yta i hallen när man kommer in.
Ska bara sätta upp speglen och det andra som ännu inte är uppe.Det får ni se en annan dag :)
Så bra!!

5 kommentarer:

Loppis Lycka sa...

Vilken smart lösning! och vad fint det blev. Vilken kanon garderob! Önskade jag hade en liten större hall! Man vill ju helst bara få undan allt med skor o jackor o dyl.
Ha det så bra // Josefine

...Tre rum och kök sa...

Hej!

Jag kikar in! Spännande att följa dina projekt :-)

Må så gott!
L

Snuttan sa...

Vilken skillnad det blev. Jätte bra/Kramisar

Inne o uteliv sa...

Hej och tack för din kommentar. Jag har faktiskt ingen aning om varken värde eller kopior på Hackefors. Men visst är dom fina!

Ha det bra./Åsa

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Ida,

Tycker lösningen i hallen helt lart var til det bättre, halar är alltid ett problem at få funktionellt och snyggt,, tycker du lyckats nu har du ju jättemkt plats att ha nån snygg loppismöbel där i framtiden oxå.

Ha en skön helg, kram Anna