måndag 9 februari 2009

Tvättstugan.



Draperiet.

Idag har jag fick lite i tvättstugan. Har sätt upp det fina vita draperiet med spets som min svärmor har sett åt mig.Vitt glansigt tyg blev det för hon hade inte linne typ.Så tycker jag får en känsla av att det blev lite mer romantiskt än vad jag hade tänkt mig.Men det gör inget jätte fint å här oxå.
Så för att förstärka känslan av romantik så sätte jag den jätte söta kannan i blommigt och rosa.
Sedan har jag en fin tvättpåse i vitt linne tyg med röd brodyr på.

6 kommentarer:

Roses & angels sa...

Hej! Så fint det blev! Ja du om man ändå kunde göra trädekorationer så skulle man kunna ha dom till mycket. Ha en bra dag! Kram Christa

Roses & angels sa...

Hej! Eller hur? den skulle man inte ha nåt emot. Får jag fråga när du fyller? Jag fyller också snart. DEN 14/2 hahah kram

Gammalt o nytt sa...

Vad fin det blev!
Lär nog ta itu med min jag med..ler
Kram Irene

Roses & angels sa...

Haha! Tack grattis själv i förskott. Kram Christa

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Roligt att ha fint i tvättstugan.

Snuttan sa...

Blev ju jättefint. En dag skall jag med ta tag i vårt tvättrum/Kram