lördag 28 februari 2009

Loppisfynd!

Idag blev det Gärdhems loppis med dottern min och vad fynd det blev billiga.
Tro det eller ej men en gunghäst till min dotter för 10 kr :O Hästen var så ful så den blev söt jag köpte den efter att jag gått en runda ohc såg den stod kvar.
Lägger en bild en annan dag på den.
Köpte även massa ljus för någon kr och utekruka som jag ska ta kort på när tiden kommer till det.
Här kommer lite fynd från iddag iallafall. Allt gick på en 100 bara.

Ljushållare för 12 kr st.
Burk för 10 kr.Men billigare där än på Ikea för full pris.
Två ljuslyckotrt 5 kr.
Ljuslykta 7 kr.
Nothäften.ALltid bra att ha ;) 9 plus 9 kr.
Söta tavlor. 15 kr / st.

12 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Visst är det härligt när man kan fynda så billigt.
Snygga saker du har köpt.

Kram Mari i Marieholm

paula sa...

vilka fynd du har gjort
ha en trevlig söndag
kramiz

corrina sa...

Här där jag bor kan man aldrig fynda för dessa priser, du är lyckligt lottad. Kram

Vita små hjärtan sa...

Det var fynd det! Kram

paula sa...

vad roligt att du vill vara med i min tävling,
jag är oxå en som deltar i alla tävlingar men vann alldrig.men till slut vann jag .
håller tummarna för dig
kramiz

SysterOlga sa...

Ja visst är det kul att springa på loppis när man hittar saker och man vet egentligen inte själv för vad det är man är ute efter,det kan ju bli vad som hellst. Det är våra shabby chic ögon som avgör,det är som syrran brukar säga- det e ba' å springa in med shabby chic brillorna på annars hittar man inget...haha
Men vad besviken man blir när man inte hittar något,åker hem tomhänt.
Mamma brukar fråga- är det något speciellt du behöver. Det kan man ju inte svara på...

Ha en bra dag!

monica sa...

Hej Ida!
Vilka fynd du har gjort, hittade inget sist jag var där. Är just nu på jakt eter ett bakbord om du ser nåt!Ha det bra, Monica

Gammalt o nytt sa...

Å vilka fynd!
Visst är det roligt att kunna fynda till en liten peng.
Kram Irene

Sjabbig men chic sa...

Otroligt roligt när man kan göra så där fina fynd!

Lisa

Loppis Lycka sa...

vilka fina loppisfynd! Kul när man kan fynda billigt!
Kram Josefine

Hanneles paradis sa...

Vilka fina fynd du gjort.

Gammalt o nytt sa...

Tack för din fina kommentar!!
Den värmer otroligt.
Visst är det svårt att leva med någon som är sjuk..Jag har aldrig gjort det men min man lever med mig och klart att jag ser att det tär på han.
Många kramar Irene