fredag 20 februari 2009

Hallen där nere.

Just nu ser det ut som f*n i hallen i källaren,som ni redan har förstått.
Men jag är snäll och visar lite bilder på röran.
Ta hänsyn till att listerna ska bli vita och sättas dit,väggarna ska målas är brun pricka nu av smuts dom som bodde där innan har tydligen inte målat där på ett tag vad jag kan förstå ;) och sakerna är ännu inte på plats.




För övrig så har hustomten fått kopparrör som vi ska ha i pannrumet till pannan för det fattar några rör så det r komplett,kan inte så mycket om det.
Men iallafall så har viskastandsgymnsieskola byggpogramet ordnat detta man betalar bara för virket och inte jobbet men vi fick allt gratis.Tackar och tar emot och fram kört till dörren fick vi med.Sedan erbjöd sig hustomten att måla elementen i huset dom som behövdes.Han klagade på för mycket fridtid så visst det är okej ,slipper jag måla dom så tråkigt :( Blää.
Hade bra gott folk!!!!
Kramar från mig.

5 kommentarer:

Snuttan sa...

Kommer bli jättefint.
Roligt när allt är färdigt

Kram
Ha en trevligt helg

Åsa

Johanna sa...

Det här blir spännande att följa!
Trevlig helg!

sofia sa...

Vad fint det blir hemma hos er! Roligt att följa!

Förresten har du blivit utmanad av mig ;-) kolla bloggen..

Kram Sofia!

Vita små hjärtan sa...

Blir bra till slut ska du se... Kram

monica sa...

hej Ida! Vad kul att du hittat min blogg. Det är lite svårt att hitta bloggare i närheten. Jag lägger till dig i min blogglista också. Strax tillbaka, ha det bra!