torsdag 19 februari 2009

Gungstol i födelsedagspreent!!!!



Igår när jag fyllde år blev det lite kalas så då fick jag en vacker kopp av svärfar och en gungstol med rosklädd dyna.
Blev så glad!!!!!

Just nu är det många projekt med huset som jag håller på med.
Flyttat Wilmas rum till vårat sovrum och så vårat till hennes.Mycket bättre för mig för ,så slippter jag vakna av att katten slår med tassen på fönsterrutan och vill in en gång i timmen och ut en gång i timmen.Men sedan vi flyttat rumen så har katten kommit till ro och har nu börjat sova jämte mig i sängen igen när Peter går till jobbet.Så mysigt.Efter Wilma föddes sluta han sova jämte mig.Men nu har jag min bebis igen.
Sedan håller vi på lägga golv i källaren i hallen,lister ska dit,spaklas,slipas, och målas.Ja en del nu.Ska försöka hinna mycket i helegn så då kommer bilder på söndag eller måndag.
hade bra kramar!!

5 kommentarer:

Roses & angels sa...

Hej! GRATTS GRATTIS i efterskott vännen! Kram Christa

Roses & angels sa...

Tack själv! MAN hittar mycket när man googlar :-) Ha en underbar dag Kram Christa

jasminen sa...

Grattis i efterskott

Glitter och Marsipan sa...

Grattis till dej på din födelsedag.
Ja,ni har fullt upp i helgen,förstår jag.
Ha det bra
kram kram Anette

Lantligt i stan sa...

Tack för titten hos mig! Vilka fina presenter du fått!
Ha en trevlig helg!
Kram Anki