torsdag 12 februari 2009

Gammla fina saker!!!

Igår var jag hos min morfar och Anita och jag fyller ju år snart så då fick jag massa fina gammla saker som han vet att jag ville ha och å lite penger till kassan för mer fynd på lördag ;)
Här kommer bilder på vad jag fick.
Lamp skärmen. Ska nog kläs om i vitspet runt om.
Lampfoten.
Halvmånsbord i vitt.Ska sätta upp i helgen.
Den där bruna saken.Vad är det??? Någon om vet.
Tennmuggar ?
gammmal sax,gammla små vikter,gammal våg och en gammal plåtburk.

7 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Hej.Men oj,vad mycket fint du fått.
Älskar lampan och halvmånebordet.
Vilka presenter.
Må så gott
kram kram Anette

Gammalt o nytt sa...

Å vilka saker du har fått!
Halvmånebordet är sååå otroligt fint.

Kram Irene

StompinSister sa...

Den har man väl till en vävstol? Drar tyget/garnet el vad man nu väver med fram och tillbaka mellan trådarna...
Tror jag?

Vita små hjärtan sa...

Men så fina saker du fått!!!! Kram

Snuttan sa...

oj vilka underbara saker du fått

kram

Hanna sa...

Så mycket fina saker.
Precis en sådan rödburk har jag också till te.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

maxell sa...

Ja håller med StompinSister om att det är ett hjälpmedel för vävstol. Jag kan dock inte minnas vad de heter just nu... *kommer inte att sova i natt på grund av det* :)