onsdag 4 februari 2009

En givande dag med kap!!!





Idag har jag fyndat på Ge ting-En second hand som handikappade driver,pengar går till Ryssland.
Jag köpte fat med kann i rosa med blommor,helt underbart fint 145.kr ,en guld ängel 5 kr och antikt strykjärn för 25 kr.
Efter det tog jag bilen ner till http://www.bettys.se/,en fantastik butik med trevlig personal.Köpte två böcker av Jeanne d` Are Living och även Jul-boken.I maj kommer även ett nytt nummer ut igen som jag har bokat.
Dom hade jätte många och fina madonner där i butiken men plånboken sa stopp.

10 kommentarer:

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Grattis till fina fynd, jag älskar loppis :)

jasminen sa...

vad fin kanna och fat.
Måste fråga hur gör man för att lägga till alla gamla inlägg till ettiketerna.

Gammalt o nytt sa...

Grattis till fynden!
Vem kan inte låta bli att slinka in på loppis...inte jag ..ler
Böckerna skulle jag också vilja ha.
Kram Irene

Lockas lilla längtan sa...

Hej vännen!

Oj vilka kap du gjort! jag är sugen på deras magasin oxå, får se om jag beställer ett från Cést la vie. Min favvobutik får inte in denm förns nr tre kommer ut. Tänk jag fick TJATA på henne!!!

Kram Veronica

MARLENE sa...

Fina saker du fyndat... böckerna skulle jag gärna titta lite närmare på *ler*

Tack för hälsningen inne hos mej

Lockas lilla längtan sa...

Hej igen!

Näe, hon har inges hemsida på sin butik. tur är väl det för annars skulle jag vara pank för jämnan! ,o)

Kram Veronica

Systrarna vitt sa...

Vilken fin zink kruka(kanna) och fat du hittat.
Trevlig Helg
Marina

Lily of the valley sa...

Kul att du tittade in till mig och lämnade en gullig kommentar :D
Fina fynd du gjort! Det är kul att gå på loppisar :D
Kram Lily

The Rustic Victorian sa...

I wish I could get the magazines you have in your country..I also wish I could figure out how to translate another language. I love your photos and the scandanavian style of decorating.
Happy Day to You!
Marcie

StompinSister sa...

Älskar den rosa kannan med fat! Vill ha!
Kram