fredag 6 februari 2009

Egen tillverkad !!!


Idag har jag tillverkat en fin galja som jag ska hänga upp en fin gammal barnklänning på eler något annat fint gammalt klädeplagg.
Jag snodde idé från en tidning.
Jag har gjort den med svart ståltråd och format till den formen jag vill ha,sedan lindade jag spetstyg runt om galjan och sedan silvrig spoltråd,vill ha en neutralfärg på spoltråden eftersom spetstyget var i gammalvit nyans.
Jag är hel nöjd med resultatet,blir att göra flera galjor måste bara fynda fina gammla kläder att pynta galjan med nu ;)

Lägger in ett inlägg ikväll om mina underbara loppisfynd jag gjorde idag!!!
FYNDEN MÅSTE SES!!!!!

Hade bra mina kära läsare*

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad duktig du är. Ska bli roligt att se loppisfynden.

Kram Lisa

Inredningsbloggar sa...

Så fin galge du gjort.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

MARLENE sa...

Kul idé... snygg blev den oxå