onsdag 28 januari 2009

Projekt med huset!!!

Har lite nya ideer som vanligt som jag ska små fixa med under denna månaden hade jag tänkte iallafall :)

* Hallen där upp ,så ska jag ta bort dörren in till garderoben sedan måla den garderoben vit eller samma färg som hallen beror på om färg finns kvar eller ej.Sedan ska jag ta bort alla uppgänningar där innne för att sedan sätta upp den som vi hade i våran lya den klädhängaren och skostället i stål från IKEA och sedan ta bort den som hänger i hallen nu och även ta bort fönderbrädan vid elementet vid ingången,sedan i ställer för att ha klädhängare i hallen ska jag då ha ett fint vitt halvmånsbord om jag hittar ett.Så inte är sä lätt.

* Hallen där nere så ska jag riva en vägg sedan måla alla väggar i hallen där nere vita och sedan sätta dit alla lister och lägg golv in i det rummet som jag ska riva väggen in till som där efter komma bli en liten läshörna eller bibliotek.Låter inte det bra?
Varför inte andvända ytor man har istället för ha som skräprum med papper,kartongen.

*Fixa en hemmagjord tavelram som ska målas vit som sedan ska spikas dit en ängel i.
Denna tavelramen komma bli intressant missa inte den!

Detta är vad jag komma sysselsätta mig med ett tag framöver.

1 kommentar:

Snuttan sa...

wow mycket på gång har du. Trevlig blogg/Kramisar