lördag 27 december 2008

Ett stort tack för dom fina planteringarna!!!!

Denna planteringen fick vi av familjen Boman och som jag har letat efter en sådan här.Och så får jag en denna av Boman.Väldigt bra.Denna är blandad med nytt och gammalt.Pynt med krona som man har ett ljus i och diamantnål med en fin sak och lerkrukor som känns väldigt gammalt och sedan den fina hållaren med gammal stil.Gillar blanda nytt med gammalt.Så slipper jag trötta för fort på den nya stilen för gammalt håller alltid i sig.Den ska jag ha på en hylla i hallen är uppe ellerpå skänken i finrummet.Ska kolla vart den passar bäst när jag fått upp hyllor,bytt gardiner och byter krukor.
Denna fick vi av familjen Olsen. En vit kruka med spetstyg runt om och en fetbladig växt.Passar perfekt till fönstret.

Ett stort tack för dom fina växterna och krukor och pynt!!!!!

Inga kommentarer: